lördag 16 augusti 2014

Nya möjligheter!


Tack alla nya kollegor för en underbar start på en ny spännande resa hos er på Fridaskolan. Känner på mig att detta kommer att bli hur bra som helst. 

Dagen började på nya Frida skolan i Göteborg. Underbar skola och förskola som med underbar design som kommer att underlätta och utmana barnen, stora som små, i deras lärande och utveckling. Dagen fortsatte med att grundaren  Håkan talade om Fridas uppkomst och historia. Spännande att höra om åren innan jag började. Efter detta blev det mat av några av de bästa skolköken i Sverige, mums. Sedan minglade vi bland alla nya kollegor innan det blev ett vackert avslut. 

Måste säga att jag blev väldigt glad över att alla jag pratade med delade min syn på lärandet. Kan summeras med Fridas egna ord: Vi utbildar tågluffare! Underbart! 

Eftermiddagen fortsatte sedan med baechvollyboll i Kviberg. Kan verkligen rekommenderas om du inte provat, helt galet kul (& sandigt)! Kvällen avslutades med nya härliga kollegor i vimlet på Kulturkalaset! Vaknade idag med en go känsla i magen, kommer att bli bra det här! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar