måndag 4 augusti 2014

Nytt nytt nytt!

Hej vänner!

Idag har jag arbetat min första arbetsdag efter semestern. Första arbetsdagen, check! Men det är inte det ända härliga, jag har även bytt arbetsplats så numera finner man mig på Frida förskola i Mölnlycke.

Min första dag har varit väldigt bra och känner på mig att detta kommer att bli hur bra som helst. Nytt jobb, nya utmaningar, nya kollegor, nya barn och familjer och mycket annat spännande.

Måste dock erkänna att jag kommer att sakna mina gamla kollegor, barn och föräldrar från Kroken. Men det är ju bara att ta svängen förbi och hälsa på nån gång ibland!

Önskar er alla andra kollegor runt om i Sverige en härlig start på den nya terminen!

Ps. Kommer även att få arbeta som atelierista, en till ny och väldigt bra sak Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar